Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Kumi 41 Bratz Blogi

tiistai, 19. helmikuu 2013

Ei otsikkoa

Jaa
Lähettänyt: Kumibratz - 19.2.2013 klo 00.36
Tunnisteet:
  • Tiedotuksia!!!

    Eli en varmaankaan ole Jouluna konella eli jos joku käy sivuillanne islloin niin se en ole minä.


    Ja En ole matkinut Winx - fani vaata Tossa Bratz kilpailun nimessä:) Bratz Fashion Tour Maxix:)

  • Jenna ja Miia

    Eli jotku ovat kysyneet keitä ne ovat:)


    Ne ovat mun luokkalaisia......


    Jenna on mun serkku myös:)))))


    Eli silleen ja Miia ei ole töykeä mulle koska se tuntee mut ja Jennat/:

  • Olen kova Bratz-fani

    Oikeesti olen mulla on 86 Bratziä saan Joululahjaks 8......Eli sit mulla on 94 D:


    Ja olen 9v asun Pohjois-Suomessa.

  • Bratz

    Bratz on Nukkelaji , Ne on tosi ihania.......


    Lempi Bratzini ovat melkein kaikki musta-hiuksiset::


    Elikkä Nora  ja Jade

  • Parhaita sivuja

    Bratz - sivuja:


    www.leena-95.vuodatus.net


    www.breeana-95.vuodatus.net


    www.voikku.vuodatus.net


    www.bratzfani.vuodatus.net


    www.felibratz.vuodatus.net


    www.Jennabratz.vuodatus.net


    www.leenabratz.vuodatus.net


    www.sharidan.vuodatus.net


    www.feliciaa.vuodatus.net


    Winx - sivuja:


    www.rubiini.vuodatus.net


    www.lockette.vuodatus.net


    www.bratzleena.vuodatus.net


    www.winxdoll.suntuubi.com


    www.winxclub.vuodatus.net


    ---------------------------


    Lisää tulee!!!!

  • Blogi-arkisto

    • 2008 (1)
      • Toukokuu (1)
        • Ei ole mahdollista!
    • 2007 (18)
      • Joulukuu (18)
        • Uusin musa-video on tullut!"
        • Käykää täällä!
        • Tervetuloa sivuilleni!!!!
        • Bratz lehti
        • Löysin sen"!!!!!!!
        • Hei kaikki!
        • Moi P:
        • Joululahjani=)
        • Moi kaikki!!!!!!
        • <3
        • Moi yks yö >
        • Uusi Bratz Fashion Tour Maxix Jakso!
        • Joululahja Bratzit mitä saan=)
        • <Kiva........
        • =)
        • (=Tunti Ylitöitä Koulussa=)
        • Tein Kilpailun!
        • Tervetuloa.
  • Sivut

    • Bratz Fashion Tour Maxix
    • Bratz muotia
    • Bratz-Lehti
    • Bratz-fanille!
    • Breeanalle ja Vuokolle!
    • Ei otsikkoa
    • Ei otsikkoa
    • Hauskaa!!!
    • Kerho
    • Kilpailu!
    • Kopsattavaa!!!
    • Kuvia (Ei kopiointiin)
    • Kuvia kilteille!
    • Minulle Annettua....
    • Musa-Video
    • Säännöt ja Listat
    • Testejä...
    • Vieraskirjat
    • Äänestä kuka voitta ja häviää
  • Henkilötiedot

    Hei , Olen Kumi 41.
    Ja tllpuhutaan eninmseen Winxistja Bratzist

  • Tagipilvi

    =) Vaan jotakin... >Ihkua.... Bratz....>3 Hei kaikki! Joulu odotuksii... Kilpailu! Kuvat:) Löytyi... Moi D: Moi yks yö... P: Tervetuloa. Tunti ylimääräistä.... Uusi kilpailu. Uusi!" Yleinen käpsZ!

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net